Menal Kızlar günü geçenler var mı ben çok sabırsızlanıyorum artık gelsin istiyorum.her gün iki saat yürüyüş yapıyorum ama ne bir işaret ne sanci inşallah bir önce sağ salim alırım kızımı kucağıma
Ruveyda_ Menal valla 35 deyiz 4 hafta kaldi heycaliyiz sizi dusunemiyorum bugun yarin alirsiniz kucaginiza insallah sag salim
melikekayi Günümüz aynıymış 😊 geçen hafta çarşamba kontrolümüz vardı,doktorum pazartesiye kadar gelmezse 7:30 da hastane olucaksın ve doğumu başlatıcaz dedi. Sonuç olarak oğluşum süpris yapmadı , yarın sabah başlayacak doğum 🙈