ilkbahar minik10eller prematüre doğmazsa muhtemelen olur benim tosuncuk şimdiden 3150kg olmuş 🤦♀️son adete göre 34 hafta ultrason a göre 36 haftayız.. Aslında ondan 2 numara aldım 🙂🙆♀️birde bulabilseydim gittiğim marketlerde 20li alırdım ama en az 40lısı vardı…
YagmrK SenaSrts toptan alma taraftarı değilim her bebek farklıdır başkasına iyi gelen sizin bebeğinize iyi gelmez ben şimdilik 1 paket sleepy aldım iyi gelirse devam edeceğim
sweethome1000 SenaSrts toptan alma bence canm..eşimde bana toplu alalım dedi bi görelim belki iyi gelmicek başkalarnda iyi olan dedim..prime premium care aldım ilk baş için ama sleepy yi denicem sonra
SenaSrts Bende bir paket sleepy aliyim herkes memnun anladigim kadariyla 20lisi var markette gormustum. Tesekkur ederim 😘😘😘😘
Anneolacak1 minik10eller yenidoğan aldım 1 numara. Trendyolda indirim vardı 3 paket aldım toplam 120 adet 😅
Rabiacngz SenaSrts bence toptan alma çünkü pişik yapar vucudu alışamazsa eyer elinde patlar hepsi ben miğrosun kendi bezini aldım denemek için bebiş doğunca denicem inşallah nasip olursa 😁
Neslihankk SenaSrts muhendisinoglu sayfasındaki bebek bezi incelemelerini okumadan bez almayın bence en güvendiğimiz markalarda bile neler varmış neler 🤦🏻♀️
Beyis SenaSrts ben sleepy merhaba bebek seti almayı düşünüyorum fiyatı uygun içinde 20li 1 numara bez, 20li 2 numara bez, 10 tane bebek bakım örtüsü ve 3 tane 40lı yenidoğan ıslak mendili var sitesinde şuan 50 tl
Misssimsek SenaSrts ben sadece 1 paket 80 li sleepy natural aldım. Pisik yapabilir yada memnun kalmazsam diye stok yapmadım ve onermemde stok yapmayı.
dilanhayat27 Evy Baby aldım bende bir paket görümcem iki ay önce doğum yaptı kullandı iyi dedi bizde deneyelim bir dedim bakalım inşallah pişik felan yapmaz