Pnryksl06 Merhaba hanımlar, tesettürlüyüm lohusa pijama takımı + gecelik almak istiyorum memnun olduğunuz sayfalar var mı bir de gecelik sart mı sadece pijama takımı yeterli mi
Unsalinn_Annesii Pnryksl06 canım bence senin tercihine kalmış ama gecelikle hastanede daha rahat edersin ped falan kullanıcaksın ya rahat olur tabi benim fikrim ☺ bende alıcam fikir olur banada gecelik ve düğmeli pijama takımı alıcam
Babymommm Pnryksl06 lohusa sepetinden aldım 2 tane önü düğmeli sabahlıklı indirim vardı baya uyguna geldi ayrıca birde suwen son kalan ürünler vardı tesadüfen denk geldi 30 liraya birini 40 liraya birini aldım gecelik olarak
Ruveyda_ Pnryksl06 lohusa sepeti lohusa takimi guzel seyler var bu sitelerde , trendyol siyah incide de uygun seyler var
tugce67-67 Pnryksl06 canım süslü püslü almk istiyormusun bilmiyorum ama bende tesetturluyum lcwden beyaz uzun gecelik aldım birde önü düğmelili siyah pijama takımı aldım.sabahlık olarakta defactodan siyah uzun kimona aldım takım gibi oldu.hepside uygun fiyatlı ve sonradanda kullanabileceğim ürünler
Pnryksl06 Ruveyda_ evet o siteleri biliyorum güzel şeyler var ama iyi mi acaba kumaşı fln iç gösterir mi bilemedim
Byz91 Pnryksl06 2.dogumum olacak ve 2 takım önden düğmeli pijama aldım. Temmuzda dogum yapacağım için 3lü takım bile almadım çünkü çok sıcak olacak sabahlıgı kullanacağımı sanmıyorum.
Babymommm Pnryksl06 kumaşları tam yazlık güzel çok ince değil ayrıca sabahlıkları da olduğu için hemen üstüne geçirip daha rahat edeceğim modeller
NurseB Pnryksl06 bence gecelik ilk gün çok kullanışlı. Ben doğum yapmadım ama kadın doğumda çalışmış hemşire olarak yorumlamma gerekirse hastanın kanama kontrolünü yaparken geceliği yukarı sıyırması daha kolay. Pijamayı tamamen çıkar tekrar giy zor oluyor. Tuvalette de kolaylık olduğunu söylüyor gebeler. Bence gecelik en azından 1tane olmalı diye düşünüyorum