Sedaerdem arada kaldım gerçekten ismi tek benim üstüme yüklemek çok zormuş eşim le karar verdiğimizde yok olmaz bu güzel yada güzel dehil diyordum şimdi bana bıraktıkları için kimsede karışmıyor bende ne yapacağımı bilmiyorum ☺️ bu gidişle annemin dediği olucak galiba kalbi kalmasın 🥰