Bernakrn Merhaba kızlar ben 6+2 haftadayım akıntı gelmesi sizce normal mi yoksa şeffaf ve beyaz akıntı düşük sebebi midir benim kese etrafında kanama vardı en son aynı durumda olan var mı ?