Merhaba! Arkadaşlar biryerde okumuştum kalp atış hızına göre doktorlar kız mı erkek mi anlayabiliomuş. 140 ın altındaysa erkek,üstündeyse kız oluormuş.Yada çocugun gelişimine göre. Nekadar dogrulugu var bilmiorum ama buna dikkat edip cinsiyet tahmini doğru çıkan arkadaşlar varmı aramızda? Bende 8. Haftanın başındayım. Kalp atışı için haftaya gidicez inşallah 🙏