civcivimmm Aç karnınada almıyorum tok karnına alıyorum ama yinede bulantı yapar mı midem bulanıyo sürekli bu arada kan ilacı olarak ferrum kullanıyorum 😔
Dilos1645 civcivimmm evet aç karnına içtiğimiz için yapar yapıyorda..ben sabah içtiğimde 11 e kadar derinden derinden bulanırdı midem görümcem eczaci kahvaltıdan bir saat sonra yut dedi öyle yapmaya başladım hafifledi bulantım
Kuzeymiraa civcivimmm bende ferrum kullanıyorum tok karnına süt ve süt ürünleriyle kullandığınız zaman aşırı bulantı yapıyor yani arada 2 saat olması gerek alırken eczacınız söylemiş olması lazım
civcivimmm Dilos1645 yinede bulanıyo mu peki tok karnına içtiğinde yani azda olsa. Bende aç karnına içmiyorum tok içiyorum ama yok yinede bulanıyo 😔
civcivimmm Sude_uzum01 ilaç değiştirmeyi denedin mii ben böyle giderse doktoruma söylücem çünküü değiştirince düzelir mi acaba
Sude_uzum01 civcivimmm canımm ben aşırı kusan birisiyim hala da öyle o ilacı içince mahvoluyordum doktorum da bırak gerek kalmadı dedi madem böylesin dedi besinlerle al vitamin ini dedi 🤷🏻♀️🤕
naz0145 Oroferon daha rahat geldi bana doktorunuzla görüşün derim ben her içtiğimde geri çıkarıyordum içemiyorum dedim 3 kere ilaç değiştim şimdi daha rahatım. Kötü oluyorsanız zorlamayın
civcivimmm Kuzeymiraa normalde hamilelikten kaynaklo bulantım olmuyodu benim bi ara reflüden kaynaklı kustuğum oluyodu ki hale oluyoda ama mide bulantım ilaçtan olduğunu düşünüyorjm