DenizEliz 3cm açılma ile 10 gündür geziyorum bugünden beri midem bulanıyor aşırı derecede akıntımda var nezaman doğurucam artık çok bunaldım sinirlerim bozuluyor neden midem bulanıyor onuda anlamıyorum 🥺
Wonderanne DenizEliz bulantı da doğum belirtisi olabilir açılmayı hızlandırmak için merdiven in çık comel kalk emekle squat yap ılık duşa gir
DenizEliz Eslem13esila bilmiyorum evde bekle dedi doktorum artık gidip suni sancı isticem benimde ara ara kasılmalarım ve sancılarım oluyor ama bekleyelim diyor 🤦🏻♀️
DenizEliz Eslem13esila rahimde yumuşama ve 3 cm açıklığım olmasına ramen neden gelmiyor anlamıyorum ne yapabilirim ilerlemesi için🥺
Deletedmom225 DenizEliz merdiven çık sıcak suyun içinde otur suguat yap eğile kalk oturarak yer sil yürüyüş yap
DenizEliz [silindi] çarşamba gününe kadar sancın olursa gel dedi bende anlamadım artık yoruldum gerçekten 🥵
[silindi] DenizEliz ben perşembe gittim 38 haftalıkken 1 cm açılmam vardı dediler ilerler 3cm olursa yatış yapcaz diye luan 38+4 perşembe gidicem bakalım bence gidin bi sorun 3 cm ile nasıl bıraktılar 🤷♀️
DenizEliz [silindi] üç gün sonra kontrolüm var eğer o güne kadar gelmezse suni isticem ya da sezeryan😤
Eslem13esila 12prensannesi 2 santim normal bakılıyor drlar tarafından ama 3 santim hemen alması Laz doguma sizde çok hareket halinde olun belki dayanamayıp gelir
DenizEliz Kızlar tansşyonumu ölçtüm 12 ye 8 çıktı normal mi ? Ben bu tansiyon işinden anlamıyorum ama her dr kontrolümde 10 a 6 çıkıyordu