Kızlar 13+1 12+6 ikiz gebeliğim var. Daha önce olmamıştı hiç. Bugün sabah uyandığımda içim yanıyordu su içtim ama pek faydası olmadı. Bir kaç meyve attım ağzıma. İlk ağzımın içindeki o tuhaf tattan dolayı dedim ama daha sonra yediğim hiçbir şeyin tadını alamadım. Hatta bir iki lokma tatlı yedim sıfır tat. Yaşayan var mı, ne zaman geçti ya da vücutta birşey eksikliğinden mi olur?