Mdn Bu ikinci gebeliğim 15. Haftadayız ilk gebeliğimde yanıyordum şortla balkonda uyurdum yağmur yağsa bile ama bu gebeliğimde en sıcak havada bile üşüyorum normalde çoraptan terlikten hoşlanmam giyemem evde ama şimdi ayaklarımı boş bırakamıyorum sanki kış gibi üşüyorum sürekli battaniyenin içindeyim
Mom10 Mdn 23.haftamdayim hamileligimin basindan beri ayaklarim hep soguktu halada soguk evde corap giymek beni basardi ama ne hikmetse simdi corapsiz yapamiyorum bazen iki kat kalin corap giydigim bile oluyor bi turlu sicak hava mevsimine ayak uyduramadim
MucizeBekleyenAnne Mdn 6+2 yim aynı ben bende öyleyim ayağıma çorap patik sırtımda kalın kazak dolaşıyorum bu havada
hfz 11 haftalık gebeyim inanın bende öyleyim, battaniye yorgan oda yetmez gibi kazakla yatıyorum yoğun titreme geliyor , kansızlıktan heralde
umran_akdogan1 8 haftalık oldum bende öyleyim ayaklarım hep buz gibi kansızlığım da yok ama anlamış değilim bu havalarda bile battaniye yorganla yarıyorum 🙈
Cikitabanana Gebe oldugumu bilmedigimde sortla gezen ben patikle oturmaya baslamistim devamli gaz cikariyordum.. en son gidip test yaptirdim anladim evet bende de mevcut bir usume durumu var en kucuk usutmede idrar yolu enfeksiyonum var o nuksediyor o yuzden ayaklarimi daima sicak tutuyorum.. terlik fayda etmiyor bazen corap sart oluyo
Mdn Bende bi tek ben yaşıyorum sanmıştım burda hep sıcakladığını belirttiklerinde korktum valla ne kansızlığım ne vitamin eksikliğim yok hepsi gayet güzel ama ben normalde kışın bile incecik giyinirim kalın giyinmeyi sevmem şimdi sıcak havada üşüyorum ayaklarımın üstü üşüyo sürekli çorap hırka battaniye
Mdn Tekrar bi kontrol etmek lazım galiba değerleri belki bizdede gelişmiştir oğlumdaki kadar çok beslenemiyorum kızımda bulantı ve mide ağrısından