Hediyeee_e valla canım ben rahatsızlandım mide bulantısı halsizlik iştahsızlık oldu o dönem adetim 4 gün gecikmişti acilden hastaneye gittim bu şikayetlerden adetim gecikti ihtimalli olabilirim deyince önce bi gebelik testi yapalım dedi yaptı cıkmadı ama sonrasında adet görmedim lekelenme vs de olmadım adet olacak gibi kasıgım belim ağrıdı bulantılarım iştahsızlıgım devam etti 7.günde idrar testi aldım yine bisey cıkmadı 13.günde(cumartesiydi) Akşamı idrar testi yaptım ikinci çizgi cok silikti ebe arkadasıma soyledim sabah yap testi dedi ertesi gün nöbetçi eczaneden test aldım yapar yapmaz saniyede iki cizgide koyu oldu pazartesi 15.gün kan testinde de gebelik çıktı umarım seninde geç döllenmedir rabbim çok aratmadan nasip etsin bu duyguyu sana da 🙏🏻🧿