Nurunilkmucizesi Merhaba arkadaşlar Carsamba sabahi sezeryan oldum. Genel olarak iyi sayilirim Hamd olsun ama göbek deliğimin altinda bir ağri var . Yatarken değil oturken ve yürürken sanki göbek deliğimi biri cekiyor içeri canım acıyor normalmı bu ? Yaşayan varmi 🥺