DBaybars malesef uyuşmadım belden iğne vuruldu dediğim gibi kıl gibi hissetmiyorsunuz sonra ilacı bırakırken biraz yanma oluyor sonra sordular ayağında sıcaklık karıncalanma var mı diye sıcaklık vardı evet ama uyusmadı bacagını kırmadan kaldırmaya calıs dediler kaldırdım karnımı cimcikledilee sert bir sekilde onuda hissettim karnıma pamukla sürdükleri şeyi de hissettim soguk dedim evet uyusmamıssın mecbur genel anestezi uygulamak zorundayız dediler ne zaman uyanırım demeye kalmadı coktan serumdan vermişlerdi . Korkutmak istemem herkes aynı şeyi yasayacak değil tabiki ama ben belden uyuşmadıgım ıcın uyandıgımda resmen bagırarak ağlayarak uyandım tüm acıyı hissettim