Esrazoan belirtilere bakarak mı dış gebelik olabilir diyorlar sizde bunu kafaya takıp bu cahil insanlara bu kafasız akıldan bir haber insanlara prim mi veriyorsunuz bakın kardeşim dış gebelik belirtiden anlaşılacak bir şey değildir kan değerlerine bakılır önce gebelik tespit edildiyse iki günde bir (yani 48 saatte bir) beta hcg değerinde iki kat artış olup olmadığına bakılır bir hafta boyunca gebe kadın takip edilir bunlar sonucunda kan değeri (beta hcg dediğimiz kan değerinde) anormal bir artış saptanmadıysa herşey normalse kadın ultrasona yönlendirilir ultrason cihazıyla rahme bakılır peki neden ve nasıl bakılır? Rahime bakılma sebebi keseyi görmek amacıyladır eğer dış gebelik değil ise kese rahimde görünür fakat dış gebelik ise görünmez çünkü niye ? Dış gebelikte kese kadının tüplerine yerleşir bunu sadece ULTRASON CİHAZIYLA saptamak mümkün olabilir bunun dışında dışardan bakarak aaa sen kusmuyorsun seninki dış gebelik gözünün altı çökmüş dış gebelik diyemez bu kör cehalettir ilkokul öğrencisine anlatır gibi anlattım sebebi gerçekten artık bu dış gebelik muhabbetinden çok sıkılmış olmam başka insanları kafaya takmayın doktor ne dediyse odur.