Ocalansevinc1 Arkadaşlar selam 9 haftalık hamileyim progestan kullanıyorum. Her ayağa kalkışımda beyaz akıntı geliyor hiç sizde yaşadınız mı?
1188616 Ocalansevinc1 günde kaç iç çamaşırı değiştiriyordum saymadım o kadar oluyordu ki şuan kullanmıyorum bıraktım mesela ama hala akıntım çok
Sezinsenkal Ocalansevinc1 ben 36 haftalık hamileyim 32. Haftaya kadar kullandım her zaman oldu beyaz akinti normal
1188616 Ocalansevinc1 endişelenecek bi durum yok emin ol benim gibi hassas biri yoktur korkma eğer kanama ve kahverengi leke gelmiyorsa süt kesiği veya krem rengi beyaz akıntılar doğuma kadar oluyor normal şeylerdir .
Mrvcnn Ocalansevinc1 cok normal bende progestan fitil kullandım doktorunuza sormadan bırakmayın dusuk önleyici bi ilaç bana doktor bırakabilirsin dediğinde bıraktım ama genel olarak beyaz akıntı hamilelik boyunca olan bisey