Bittercikolataa [url=https://hizliresim.com/LaLmO4][img]https://i.hizliresim.com/LaLmO4.jpg[/img][/url] Kizlar akintim basladi adet üzerinden 14.günüm koyulasmaya basladi bugünle itibaren 4 günü değerlendirmek gerekiyor değil mi? 🥰
132025 Bittercikolataa canım daha yumurtlama yok ikinci çizgininde en az diğer çizgi kadar koyu olması lazım
Happybsrn Bittercikolataa kız Allah seni 😀😀 sen çok yanlış anlamışsın ovulasyn işini ikisi aynı koyulukta olacak yada t c’den daha koyu😅😅
Anneolmayahasret Bittercikolataa daha yumurtlama olmamis canm t cizgisi iyice koyu olucak yumurtlama oldugu zaman😊
Bittercikolataa 132025 ay ne biliyim zaten bugun yumurtlama degil onu anladim ama diyorlar ya biraz koyulasinca o günüde degerlendir diye
Bittercikolataa Anneolmayahasret yok canim zTen onu anladim koyu olmasi gerekiyor ama hep silik cikip bir anda biraz koyu oldugu günüde degerlendir diyolar ya ondan sordum😊
Berrasirin Bittercikolataa canım henüz yumurtlamayı görmemişsin ama sen yinede iki günde bir mutlaka değerlendir adet olana kadar tuturursun inşallah …yumurtlamadim dye salma kendini dewam kê 🤗😉
Bittercikolataa [url=https://hizliresim.com/85hAfE][img]https://i.hizliresim.com/85hAfE.jpg[/img][/url] Demek böyle olmasi gerekiyormussssss😍😍😍 pik yaptikkkkkkkk kizlar 😄😄😄😄