Çocuğunuz olmaz diye post açmıştım kızlar hatirlayan bilir bugun adet günüm ve aşırı derecede gaz sancım var kasıklarımda ama adet olmuyorum iki dakikada bir WC ye gidiyorum yok gelmiyor gebelik testinide yarın yapmak istiyorum acele etmek istemiyorum ama bu ay çatlatma iğnesi de vuruldum ama ilk defa böyle gaz sancısı çektim gebelik belirtisi olabilir mi biliyorum herşeyden bı umut olsun diye heyecanlandım napiyimnsizce