Gzmkk Kürtaj olalı 1 ay oldu dün kanamam başladı adet kanaması galiba ama aşırı fazla 1 2 saat olmadan üstüm heryerim kan oluyor çok fazla kanama var bu normal mi acaba sabahtan beri kıyafet atıyorum üzerime geçiyor
Anneolmayahasret Gzmkk bende 45 gun once oldjm.kurtaj ilk adetimi oluyorum uc gundur damla damla geliyodu bugun bosaldi birden ilk adet genelde cok oluyomus bende acmistim post herkes oyle soyledi. Ama bi doktora gorunun. Ben yarin goruncem