Selam kizlarr 17. Haftamizin sonundayiz ama suan gogsumden sut geldigini farkettim.. Sizce erkenmi normalmi bilemedim ama normaldir diye dusunuyorum🤔 ilk gelen sutler cok faydali diye duymustum sagip saklamam gerekmi? Bilmiyorum bi fikriniz varmi? 🙄😐