Aritmide doğum yapanlar ve yapacak olan anneler bi görelim sayımızı 💙
Nilaykirikbas5516 Osmangazi aritmiye gidiyorum canm
Benn ama ben inegoldeyim tatlım İnegöl aritmi
Ozlemcyln doktorun km peki cnim
Nilaykirikbas5516 güler yıldız senin kim canım
Ozlemcyln canım bende güler yıldıza gitcem inşallah doğum icreti ne kadar 😇😊
Bende inegöl aritmide yapıcam inş
Sndsbtn doktorun kim canim
mirayandme ibrahim yaşa
Sndsbtn benim Hakan İbrahim boyar
Kac haftalıksın
Kızlar aritmide fotoğraf çekimi yapıyolar mi acaba doğum anında bilginiz varmı
Kkb evett yapıyorlar
Ben de Osmangazi Aritmi Mutlu Kilciler’e gidiyorum çok memnunum
Kızlar doğum ücretleriniz nedir
Zbyd_123 normal doğum ve zorunlu sezeryan 2500 isteğe bağlı sezeryan 3500 canım
Zbyd_123 kaç haftalıksın