Bende bugün 37.haftama girdim ara ara sancıları oluyor dünden beride açık kahverengi lekelenmem oluyor ama sümüksü değil o yüzden bilemiyorum Nişan mı değil mi diye kimse de birşey demedi post açmıştım ama bilgi alamadım ben artık gelsin istiyorum çünkü çok ağırlaştım