Pamukkiz Kızlar karnım sanki küçülüyor siz de öyle hissediyor musunuz bu haftalarda. Sabahları hiç hamile gibi değilim sanki 😂
Zeyneb51 Pamukkiz benim şimdi deilde 14 15 haftalarda öyle oluyodu cnm şimdi nasıl yatarsam öyle kalkiyom kocaman gobusle🤣🤣
Gizemito Pamukkiz Beeeeeeen 🤦🏻♀️ Hatta geçen ağladım eşim ve annem zor ikna ettiler, doktora gitmek bile istedim bu çocuk nerede diye 🤦🏻♀️🙄
durununannesii Pamukkiz hem küçülmüş hissediyorum hemde hareketleri azaldı bazen diyorum eşime duru nerde aşkım diye 🤷🏻♀️😂
Unsalinn_Annesii Pamukkiz o haftalarda banada öyle geliyordu sanki küçülüyor gibi ama öyle olmuyor şuan 28 haftalık oldum ve tam bir hamile gibi hissediyorum artık 😂
Gizemito Pamukkiz Yok yok gayet iyiler korkma dün kontrolden geldim, doktorum rahatlattı içimi sıkıntı yoktur 🤗
Zeyneb51 Pamukkiz yok cnm beslemez olurmusun 22 23 ten sonra hiç inmez belkide iç karnın geniştir ondandır benim iç karnım dar olduğundan karnım büyük
Pamukkiz durununannesii aa biz de duru düşünüyoruz 😊 durular demek ki sakin oluyolar benimki de öyle 2 gun hareketliyse 3 gun sakin 🤭
Ozlem0635 Pamukkiz ahh ahh21 haftalığım hiç karnım yok diyebilirim kendimi hamile gibi hissedemiyorum görenler de inanmıyo zaten 🤦♀️
Ozlem0635 Pamukkiz yok yok korkma bende bu konuda post açmıştım baya varmış iç karnı geniş olanlar sağlıklı olsunlarda 🤲
Pamukkiz Ozlem0635 aminn canım rabbim tüm yavrularımızı saglıgıyla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Zeyneb51 Pamukkiz tabi cnm herkesin yapısı farklı benim bu ikinci gebeliğim kızımda da erken çıktı doktor iç karnın dar demişti https://imgyukle.com/i/yvWh30 bak bu bayramda çekindim 21 haftalık fotomuz oğlumla😊😊