Fulya90 canım yüksek risk grubunda değilsin çok şükür. Yorumlarda gördüğüm kadarıyla ense kalınlığıda normal çıkmış hiç sıkıntı etme bişey olmaz allahın izniyle bu testlerde doğruluk payı kadar yanılma payıda oluyo bunu unutma. Çünkü belli değerler alınıp belli bi şeye göre hesaplanıyo. Detaylı ultrasonda daha net bişgi sahibi oluraun sakın üzülüp bebişide üzme. Bol sabır bol dua bu süreç hepimiz için 🙂