NzlcnSrhn Merhaba kızlarr ana kucağı bakıyorum kullanıpta memnun kalan var mı acaba🥰 zatn belli kiloya kadar kullanacağı için pahalı bir ürün düşünmüyorum.. hem uygun hem kullanışlı olan bildiğiniz bir ana kucağı var mı?☺️
Elisah NzlcnSrhn Biz e bebekten 119 tl ye baby plus aldık gayet kullanışlı kaliteli duruyor. vok oara vermeye gerek yok.
berel15 NzlcnSrhn bende ana kucağı bakıyordum bebeğin kolik olduğu için otomatik salıncak aldık canım hepsiburada dan sunny baby daha kullanışlı oluyor