Kbr-Mom Merhaba sevgili anneler ve anne adayları.Doğum yapmama bir ay kaldı ama halen bebek arabamızı alamadık. Önerilerinize ihtiyacım var. Yardımcı olursanız sevinirim.
Babymommm Kbr-Mom cybex mios tercih ettim tek araba düşünüyorum çok araştırdım fiyatı yüksek ama travel ve sonradan baston almaktansa bir tane almayı tercih ettim
Suna_m Kbr-Mom merhaba, biz Nuna mixx aldık, arka tekerler biraz büyük, ağırlık 12,5 kg, bagajınız küçük değilse tavsiye ederim, çok iyi kalitesi. Açıp kapaması çok pratik.
Ayse0102 Biz Elele bayb allroad 2 modelini tercih etttik. Doglğumuma 1 ay kaldı daha kullanmadık ama bizim isteklerimizi karşılayan bir araba memnun kalacağımızı düşünüyorum.
Deletedmom320 Aygul01 almadım ama yakın bir arkadaşım kullanıyordu 360 derece dönen modelini çok memnundu ve dağ taş demeden araba çok rahat sürülüyordu
Aygul01 Deletedmom320 ben o arabayı çok araştırdım ama konuşacak soracak kimseyi bulamayınca travel hakkındadır olumsuz yorumlar alınca bi an sogudum vazgectim. Sahibindensatilikta letgoda bile kullananı aradım 😂 sonra dedim o kadar parayı riske atmayım. ☺️
Rmys1206 Ben pierre cardin capsule aldım civilden 900 liraya çok hafif hiç hantal değil yağ gibi kayıp gidiyor katlanınca küçücük r hiç yer kaplamıyo ayrıca valiz gibi çek çeki var . Bana çok kullanışlı geldi .
Deletedmom320 Aygul01 bende arkadaşım kullanırken o markayı gördüm cidden sürüşü çok rahat ama yinede mağazadan falan bakma şansınız olursa yine bir inceleyin travel olanlar büyük olduğu için bazı kişiler beğenmiyor pek
Nesl35 Kraft profit plus travel sistem aldık daha yeni ve içimize çok sindi çok kullanışlı ☺️ Tavsiye ederim. 2250 TL şuan da zam gelmeden aradan çıkarttık şükür 🤲🏻😇