Hilal9 ben de 19+6yim, 17.haftadan beri hissediyorum ama artık daha net. Göbek deliğinin altına odaklanın oralarda hissettim ben bir de sırt üstü yatip elimi koyunca net hissediyorum. Gaz ile karıştırilacak bişey değil pıt pıt ediyor başta, hissettiğinizde gazdan rahatlıkla ayırt edersiniz :)