Boncuklu_23 Merhaba arkadaşlar. Ankara da ayrıntılı ultrason için önerebileceğiniz doktor veya hastane var mi acaba. Burda yaptırdiysanız fiyat bilgisi verebilir misiniz.
Deletedmom_3 Boncuklu_23 gulhiz karatas 300 tlye yaptırdım ama doktor yonlendirmesiyle normali 500 tlymis galiba
Boncuklu_23 Gizemito Deletedmom_3 memnun muydunuz acaba bazı arkadaşlar farklı doktorlarda yaptırmış çok kısa sürmüş doğru dürüst bilgi vermemişler o yüzden biraz tedirginim
Gizemito Boncuklu_23 Memnuniyet görecesi kişinin beklentisine göre değişir tabi 🤗 Ama ben çok memnun kaldım. Ölçümlerini yaptı daha sonra eşimi de aldı içeri. Eşim video çekti baştan sona, bizimle sohbet etti, rahatlattı ben çok gergin ve heyecanlıydım çünkü 🤦🏻♀️ Rapor verdi bir de ultrason görüntüsü verdi. Babacan bir adam ve bu konuda Ankara da isim yapmış sayılı doktorlardan ☺️
Deletedmom_3 Boncuklu_23 yani baya ilgiliydi benim ikiz oldugu icin 1 saat bakti hatta birisi uyudugu icin onun uyanmasi icin yuruttu bekletti yuzunu acmasi için ugrasti butun herseyine bakmadan gondermedi isi konusunda baya ilgiliydi butun resimlerini cdye ve bi a4 bide resim kagidinda verdi butun herseylerine baktı
Cansu_ertem Naylonbranda 10 hafta önce yaptırdım çok güzel ilgilendi 15-20 dk sürdü her organına fazla fazla baktı 2 defa 3 defa. Ultrason videosu ve resimleri verdi. Flaş götürürseniz avantaj olur
Siibeell Bende gülhiz karataşa yaptırdım gayet güzeldi 380 tl fiyatı vardı renkli resim ve cd olarak verdi bize 45 dk felan sürdü
NzlcnSrhn Merhaba biz ilk önce eyüp beye baktık ancak muayenesi cihazları biraz daha eski diye okuduk o yüzden dr ali ipeği tercih ettik ( ki ikisininde ücreti aynı 500 tl ve ikiside ayrıntılı ultrasonda önerilen isimler) gayet güzel geçmi güzel bilgi verdi 40 50 dkya yakın muayene ediyor ve eşimle krdeşimide içeri aldı zaten sosyal mesafeyi koruyacak şekilde oturma yeri koymuşlar daha sonra raporu ve cd yi verdi☺️
Cansu_ertem Boncuklu_23 amin inşallah hepimiz alalım. Bu arada güncel fiyatı 380 lira haberiniz olsun
Aysetk Ali İpek e gittim bende 500 tlydi memnun da kaldık 15-20 dk sürdü galiba, cd verdiler fotoğrafları verdiler WhatsApp üzerinden de attılar, raporunu da hem yazılı hem PDF olarak attılar. Memnun kaldık genel olarak içimiz de rahat etti..