Edaa_22 Arkadaşlar 12. Haftama kadar mide bulantılarım vardı şimdi 13+2 hamileyim mide bulantılarım bitti normal mi acaba birde hamile gibi hissetmiyorum hiç korkuyorum sizinde öyle oldu mu karnım çıktı arada da kasığımda sancı oluyor o kadar
UrasEgeninannesi Edaa_22 2.trimester dönemine girmeye başladığın için belirtilerin bu dönemde azalmaya başlayabilir normal canım. 2.trimester hamileliğin balayı dönemi çoğu gebe için . Rahat bir dönem bekliyor seni inşallah endişelenme. Benimde mide bulantım o aralarda azaldı 😊
Mhtpcet00 Bende 13 haftalıgım bende kendımı hamıle gıbı hıssetmıyorum hormonlardan dolayı yada su pandemıden dolayı galba sadece pskolojık sıkıntılarım var o kadar enerjım yok mutsuzum
Minnak-17 UrasEgeninannesi bizde girdik 12+3 e ama maşallah öksürsem midem bulanıyor bizi kapsamıyor galiba 2 . Trimester 😂😂😂😂
UrasEgeninannesi Minnak-17 bulantılar genelde 13-14 ye azalmaya başlıyor canım. Kiminin hiç bulantısı olmuyor, kimi 9 ay boyunca çekiyor. 1-2 haftaya rahatlarsın diye düşünüyorum inşallah :)
Edaa_22 Ayy 2 düştüğüm var kan pıhtılaşmasından şimdi iğne kullanıyorum o yüzden çok korkuyorum teşekkür ederim biraz rahatladım yarın zaten doktora kontrole gidicem