Egeliiii galen hastanesi tınaztepeye bağlı sanırım. Tınaztepe’de bir kadın doğumcu beni çok yormuştu mental olarak, tüp bebeğe yönlendirmek adına gereksiz bir konuşma yapmıştı. Daha sonra kendiliğinden hamile kaldım çok şükür. Ama o konuşmanın üstüne yaşadığım korku ve 6-7 aylık bir araştırma süreci beni çok yordu. O yüzden o hastaneden hiç bir hizmet almak istemiyorum açıkcası.