Gozgozhappy Kızlar 11 haftalık hamileyim hamile kalmadan üç ay önce başladım folik asit kullanmaya son bi aydır düzensiz kullanıyorum çok midem bulanıyor bazen unutuyorum bi sorun olur mu sizce
Tugce5234 Gozgozhappy ya bende folik asit kullanıyordum mide bulantim oluyordu ikj gündür kullanmıyorum sağlık ocağı decavit verdi onun yerine onu kullanıyorum iki gündür mide bulantim da yok acaba onun etkisi olabilir mi diye dusunuyorum
Bgmky Gozgozhappy canım şuan bende kullanıyorum folbiol ama günde yarım olarak. Doktorum 1 ay sonra kontrole çağırdı folik asiti bırakıcaz artık 1 ay sonra dedi.
Gozgozhappy Tugce5234 olabilir ya ben de anlamadım belki bulanmaya sebep oluyor düzensiz kullandım bu sefer de korktum ya bir şey olursa diye siz kaç haftalıksınız
Bgmky Gozgozhappy şuan 8+6 yım. Ben hiç düzensiz kullanmadım telefonuma alarm yaptım unutmamak için. Düzensiz kullanınca ne olur bilmiyorum açıkcası