Zeyzeyka Nihall23 dün gittim canım 550tl ücreti, eşimi yanıma aldılar küçük bi oda zaten, doktor hanım donuk biriydi öyle güler yüzlü değildi ama işini gayet iyi yaptı ilgili alakalı ve sorularımızı cevapladı. Baya yoğunlar tabi ondan kaynaklıda olabilir.
mikican Nihall23 18 Mayısta gittim. Memnun kaldım. Her yerini inceliyor. Bilgi veriyor. Nakitte 500TL
mikican Zeyzeyka anladım canım biz 18nde gittik telefonda nakitte 500 demişti bizde gittiğimizde 500 verdik. 🤷🏼♀️
Blcns Dumannn ben de o doktora gittim yarım saat kadar baktı her şeyine. Donuk biri demişler ama zaten arkadaş olacak değiliz her şeyine tam baksın işini yapsın yetmez mi 🙂
Zeyzeyka Dumannn canım ortalama 40 dk kadar sürdü benim işim 12.20de girdim doktorla konuşma falan derken 1de çıktım. Ama orda sabah 9 randevusuna gelip hala ben çıkarken bekleyenler vardı bebek dönmediği için falan