Merhaba kızlar sat’a göre 37+5oluyoruz yarın doktorumuza görede 38+4 oluyoruz bebeğin gelişimi enn baştan öndeydi doktorumuzda tarıhı öne cektı başından beri tüm tahlillerimide 38+4e göre yaptırdım. Şükür sorun yaşamadım galiba erken döllenme olmuş. Allahın izniyle yarın sabah sezeryana gireceğim burda ilk şafak saymaya başladığımda 100gün vardı ve zaman geçmiyordu ama 30.haftadan sonra tutamadım zamanı…ve nihayet şimdi şafak 1 bebeğim 35+5te 2850gramdı sonrasnda kontrole cagrmadı doktorum 12 mayısta sezeryan gunu almıştık ve anestezı onayı için tüm tahlıllerımı yaptırmıştım. Bakalım kaç kg doğacak deniazalp’im hoş benım doktor hep fazla ölçüyordu zaten özeldekı doktorumla arasnda hep 250gram fark edıyordu. Şuan zaman geçmiyor. Ne yapacağımı bilmeyerek evın ıcınde dolaşıyorum. İnşallah yarın akşam üzeri sizinle doğumumu paylaşırım. Ailem uzakta ve kronık rahatszlığı olduğu için gelemedi. Bende riske atamazdım zaten… Ve sezeryan günümü 3hazıran bılıyorlar dua edin kızlar hemen ayapa kalkıp eşimle oğluma bakabileyim. Ve aileme haber verebileyim… Kendımı yalnız hissediyorum… Ama ailem uzakta olduğu için söyleyip strese sokmakda istemedm babam zaten kalp hastası ve damarda tıkanıklık var son haddinde. Duaşarınız eksik etmeyin…