Arkadaşlar 30+5 teyiz oğlumla. 3 gündür karnıma adet ağrısı gibi ağrı giriyor çok rahatsız edici bir şey. Kıvrandırıyor biraz sonra geçiyor. Normal mi böyle bir ağrı olması? İlk gebeliğim ve erken doğum riskim var o yüzden tedirgin oldum biraz. Bilgisi olan paylaşabilir mi ??