Yasemin67 Kızlar merhaba ben yanlışlıkla decavit ve vegafronu 2 kere içtim dün normalde günde 1 kere içiyorum bı zarari olur mu
Yeliz1905 ulkuZehra bener kullaıyorum kan ilaçı sabah aç zaten 1 2 saat sonra da decavıt içiyorum hatta somra progestan içiyorum😊 hamılelıkten önce bu kadar ilaç kullanmamıstım
Yeliz1905 ulkuZehra aa 😮 bilmiyorum ama doktorum bana özelıkle ac iç demişti ya gece yatarken iç yada sabah aç demişti
ulkuZehra Yeliz1905 15 haziranda hasyaneye gidicem sorcam kabiz lik durumu varmi sizdede nasi önlüyosunuz🤗
Yasemin67 Tok karına iciyorum bende normalde ikisi ni de sabah iciyodum bu aralar akşam içiyorum öyle daha iyi dediler
Yeliz1905 ulkuZehra yok ben bi sorun yaşamıyorum. Ama ben yeme içmeye dikkat edıyorum bid ebol su içiyorum belkı onların etkısıdır