Eceunverkanra Zeyzeyka Yok canım gunluk sutle yapiyorum cam sise. Onlara da pastorize deniyor diye biliyorum ondan oyle dedim.
Zeyzeyka Eceunverkanra evet onlarada deniliyormuş baktımda, demek ki onlarda işlenmiş süt ben direkt inek sütü gibi sanıyordum 😊
Eceunverkanra Zeyzeyka Ben o satilan cig sutlerle yapilan yogurtlari yiyemiyorum maalesef o yuzden cozumu bu sekilde buldum yoksa paket yogurt yemeye devam ederdim
Mavilipembeli cutemom95 YouTube tan bakmıştım tarife serçe parmağımı içinde tutabilecek ısıya geldiğinde mayaladım ama olmamıştı ayran yapmıştım hep 🙂
Mavilipembeli tugce67-67 ben YouTubetakilere baktım taş gibi falan yazmışlar dı ona güvenerek yaptım tutmadı 😄 gene denicem bu sefer mayasını bol bol katıcam
cutemom95 Mavilipembeli Kimi yaş kozalak kullanıyorlarmış mayalarken tutmaya ihtimalini düşürmek için. Hiç denemedim ama youtube dan örnek bakabilirsiniz.
tugce67-67 Mavilipembeli bende instagrama bakarak yapmıştım ama kadının verdiği maya su gibiydi ı yuzden aşırıda katı olmadı🙈bakalım ikinciyi günlük süt ve probiyotik maya ile yapacagım sansımıza artık☺️
Skarakas tugce67-67 koyler vardir illaki musait bi zamanda herhangi bi koyden temin edip yapmak daha iyi bence
tugce67-67 Skarakas canım bizzat sağım yapan yerden aldık ama sevemedik pek tadını ,hazır yoğurda alıştığımız için heralde .o yuzden hazır günlük süt ve probiyotik yogurt mayasıyla denemek istiyorum ama her markanın sütü tutmuyor diye sormak istedim🤗
Skarakas tugce67-67 o zaman kefir de onermis olayim doktorlar cok oneriyorlar ben icemiyorum ama icebilirsen tavsiye ederim 🥰
tugce67-67 Skarakas saol kuzum ben hamileliğimin başından beri severek içiyorum🙈ama kendim hiç yapmadım bi denerim🤗ekşi tadı çok hoşuma gidiyor