Ozemmerdn Kizlar dun gece koyu renkli bi kanamam oldu. 12 haftalik hamileyim. Doktora gttim kesende kan yok eski kan olablir dedi progestan verdi. Var mi ayni durumu yasayan aimdi de leke geliyo kahve rengi
cutemom95 Ozemmerdn 3 defa kanamalı düşük riski yaşadım. Ilk 3 ayda olan kanamalarimda sadece progestan ve yatak ıstırati verdi doktorum. Kanamamda (17. Hafta) ilave olarak iğne verdi sadece.
Ozemmerdn cutemom95 suan kac haftaliksin canim ne durumdasin. Bende 6. Haftamda kanamam olmustu ama o cok fenaydi bu az ve koyu renkli
cutemom95 Ozemmerdn Şu an 23+6 yım. 17. Haftamdan beri kanamam yok çok şükür. Ama eskiden öyle kanamam olurdu ki evden çıkmadan taktigim temiz ped arabayla 10 dk hastaneye gidene kadar dolar taşardı. Elhamdülillah geçti o günler