Merhaba son bir kaç gündür ayak parmaklarımda kendi koyduğum teşhisle ayak mantarı olduğumu keşfettim Dr gıdecegım ama gıtmeden sormak ıstıyorum sizinde basınıza hamılelık döneminde geldı mi geldıyse nasıl baş ettiniz herkese mutlu hamılelıkler dılerım :)