Tugce5234 13. Haftamdayken uçak yolculuğu yapmıştım. Ertesi gün aniden bulantilarim, koku ve göğüs hassasiyetim yani hamile olduğumu hatırlatan herşey kesilmişti. Bebeği kaybettiğime emindim neredeyse. Uçak yolculuğu yaptığım için de kendimi suçladım. Ama hemen doktora gittim herşey yolundaydı.
Bu benim örneğim;
Bir tanıdığım gebelik semptomları kesildikten sonra bir hafta sonra kontrole gittiğinde bebeğinin bir hafta önce kalbinin durduğunu öğrenmiş.
Yanı sizin durumunuzda herşey yolunda da olabilir, olmaya da bilir.