Mrb kızlaarr🌸
Ben bundan 2.5 ay önce falan düşük yaptım ve sonrasında bu ayın 2sinde korunmayı bıraktık bende ilk ilişkiden 20 gün sonra test yaptım negatif çıktı adetime 2 gün vardı. Sonra adetimi bekledim olmadım 6 gün gecikti tekrar yaptım negatif çıktı hamile değilim diye düşündüm ama bugün sonra günüm olması gerekirken hala adet olmuyorum ve aşırı bi bel ağrım var ara ara çok az mide bulantım ama testlerde negatif çıkıyo. Sağlık ocağına gittim kan almıyolarmş böyle bişey yaşayıp sonra hamile olduğunu öğrenen var mıı cok arada kaldım????