Merhaba, yaklasik 1.5 aydir su gibi akıntım oluyor. Sefaf kokusuz. Bunun için kültür aldırdım. Mantar çıktı. Fitil kullandım bir ara azalir gibi oldu ama şuan su gibi akıntı yine devam ediyor. Geçen hafta kontrolüm vardi. Doktor olumsuz bisey söylemedi. Ama yine de korkuyorum. Daha önce sızıntı yaşayan var mi? Nasil fark edildi? Kendimi nasil kontrol etmeliyim? Bilgisi olan varsa yardimci olabilir mi?