pirupakblog Merhaba anneler 39 haftalık gebeyim tam 24 saattir geçmeyen şiddetli üst karın ağrım var karnım gereğinden fazla sert son 2 saattir şiddetli bulantılarım var idrara çıkmam azaldı endişelenmeye başladım daha önce yaşayan var mı acaba aranızda?