Rabia95 merhaba Şubat’ta hamile kaldınız sanırım yapılan yorumlarınıza baktım bende Şubat’ta gebe kaldım doğum tarihiniz nedir acaba isimler aynı gebe ayı aynı doğum tarihide aynı mı acaba bende kız bebek bekliyordum dün doktorum erkek dedi önemli olan sağlıklı olması benlimle aynı yaşta olan aynı ayda gebe kaln hep kız tabi doktor da çok kısa baktı anlayamadım