Tecrübeli anneler, 3-4 ay böyle dandik bir beşik alıp, içine reflü yatağı koyup yatırmayı düşünüyorum bebeği. 5. Aydan sonra odasını ayırmayı düşünüyorum zaten. Orada kendi yatağı olacak. Görüntüsü güzel beşiklerden alma imkanımda var ama 4-5 ay kullanacağım bir şeye o parayı vermek istemiyorum. Bu şekilde kullanan oldu mu tavsiye eder misiniz.
https://ty.gl/r9a0fcv