Öncellikle meraba güzel anneler 🥰 dogum yapalı 2 ay oldu ama ben ancak yazabiliyorum 😂
Öncellikle çok sorunsuz bi hamilelik geçirdim çok şükür taki 35. Haftaya kadar 35. Haftada artık doğurmak istiyodum çünkü nefes alıp veremiyodum hamilelik süreci boyunca birazcık fazla yediğim icin 20 kilocuk aldım 😂😂 gel gelelim mucizemin doğduğu geceye 🙏 aslinda ben perşembe gecesi 5km yol yürümüştüm 45 dakka sıcak suda kaldım tabi 2 gün öncesinde de bunları yaptım tık yoktu bu seferde sancim olmucak dusuncesindeydim ama Oğluşum beni yanılttı artık gelmek istiyormuş perşembe gecesi hafif hafif ağrılarım vardı adet başlangıcı gibi sabah a kadar idare ettim eşimi kaldırmadım sabah bi lavaboya gittim ana nişanım gelmiş 😂😂 bi korku bi endişe tüm duygular kargaşa o günde kontrolüm vardı hemen hastaneye gittik nst ye baglandım demekki nst de sancılarım çıkmış herkes bi panik oldu ordaki görevli bana sordu ağrın varmi ağrım var dedi cabuk dedi doktor un seni bekliyor dedi doktorun yanına gittim bu arada 2 haftası öncesine kadar suyumda azalma vardı neyse doktorun yanına gittim kızlar ultrasonla baktı ondan sonra altan muane etti (çok kolay ) 2 cm açıklık vardı dogum başlamış yatıramam dedi virüsten evde şancı çek dedi neyse biz eve geldik 15 dakka da bir giriyodu herneyse ben boş durmadım yine yürüyüşe çıktım 5 km yürüdüm 😂😂 sancılarımin şiddeti gece 1 de arttı eşim ısrarla gidelim dedi gittik hala 2 cm 😪 oyle bağırıyorum ki ebe doğuruyorum sanmıştı 😂 neyse eve geldim istifra ediyorum sonra suyum geldi sandım meğerse değilmiş 😶 eşim çok korkuyordu artık ben o ağrılarla kendimi vurmuşum( eşim sonradan anlattı ) sabah 4 de dayanamadım hastaneye gittim vay canınaaa 6 cm olmuş 👏👏 hemen önlük verdiler giydim net bağladılar lagam yaptılar bu arada nst dede ağrı çekmek (çok çok çok zor ) sabah 7 de suyumu patlattilar artık i de 10 cm ulaşmıştı ıkınma hissi gelmişti var gücümle ıkınıyodum bi yandan da ağlıyom anne sen nasıl bu ağrıları çektin bu arada 8 kardeşiz 😀🤭 sabah 9 da dogumhaneye aldılar demirlere tuttundum var gücümle ıkındım doktorum 120 kilo vardır var gücüyle bi karnıma bastırdı sarı papatyam çıktı 🥰🍯 ana bi baktım kel Oğluşum cıktı hemen eşini çıkardılar uyuşturmadan diktiler ağzıma sargı bezini tıkadılar bağırma dediler 😪 çok kötüydü o anlar ana o sarı papatyamin çıktığı an onu gördüğüm an RABBİM sana hamdolsun eşsiz bi duygu bu hayattaki en mükkemel duygu 🥰🙏
40 +5 de 3.5 52 cm doğan yakışıklı oglusum🥰
Kesinlikle devlette doğurmayın tek tavsiyem o😶😶