Cennet2013 36.haftalik hamileyim doktorum çocuk ters duruyor bu saatten sonra zor doğum pozisyonu alır dedi haftaya bı daha bakalım hala donmemisse sezeryan olacaksın dedi😒ne yapmalıyım bu haftadan sonra bebeği dönen oldu mu hiç?
Denizkaplan Cennet2013 dönen var ama dönmeyen daha cok sız bol bol yuruyun evınızı gırgırlayın ıns doner bebek buyudugu ıcın donmesı zorlasyor ama umudunuzu yıtırmeyın ıns doner
TugceTok06 Cennet2013 [ Cennet2013 instagramda Hamile_anne_ve_bebekleri diye bi sayfa varrrr o sayfanın 2. Resmine bakın makat bebegi döndürme hareketi var ve bende bi ebeyim o hareketin hiç bi zararı yok deneyin bnce.
Dilekzunn @Cennet2013 bizde 36 haftaligiz ters hala ilk kizim 39 da donmusdu 40 haftalik dogum yapdim o yuzden bekleyecegim ozelemi gidiyorsunuz
gulcingulcin Ben de aynı durumdaydım.Bebeğim tersti sonrasında doğum pozisyonu almıştı.Şuan 35 haftalığız 37 ye kadar bekleyelim dönmezse sezeryan günü belirleyelim dedi.Kafam çok karıştı 😕