S-e3506 Merhaba arkadaşlar 23+5 haftalık hamileyim. Cuma günü aşı oldum ilk doz vuruldu tetanoz un. Vurulduğu gün bebeğim hareketliydi ama dünle bugün pek hareketi yok normal mi yada ben mi evham yapıyorum ilk gebeliğim ondan biraz tedirgin oldum.
hunilimom S-e3506 tatlı biseyler yiyip soluna uzan canım biraz rahatsız et yeri daha geniş bazen hissedemiyorsun hareketlerini 24den sonra daha net hissediliyor pozisyondan da kaynaklı olabilir 🌸
Beebisimm S-e3506 tamamen psikolojik öyle hissediyorsunuz, bebek hareketleri 28.haftaya kadar düzensiz olur zaten, içinizi ferah tutun uyuyordur 🌸