Merhaba kızlar 7 haftalık hamileyim kabızlık sorunu yaşıyorum normalde de kabızlık sorunum vardı yeşil çay içerek rahatlıyordum ama şimdi yeşil çay bebeğe zararlı diye okudum ama doktorum günde 1 bardak yeşil çay içmemi tavsiye etti Sizce içmeli miyim 🙄