Adasel Canım bende ilk gebeliğimde de yaşadım 5.haftadan itibaren lekelenmeler oldu progesteron fitil vermişti doktor sonra 9. Haftada malesef kalp atısı durdugundan kürtaj oldum. Şimdi 2. Gebeliğim yine 5. Haftadan itibaren aynı şeyi yaşadım cok korktum yine kötü sonuclanır gecen defaki gibi diye çok şükür 3. aydan sonra geçti şimdi 28 haftalık hamileyim.progesteron fitil ve haftada bikaç kez iğne vuruluyordum birde hala kan sulandırucı hap kullanıyorum. Korkma stres yapmamaya calıs anlıyorum seni bende aynı seyleri yasadım insanın elinde olmuyor ama birşeyin olacagı varsa hertürlü oluyor illa lekelenme var diye kötü sonuclanacak diye bişey yok Allahın izniyle sen doktora git önlemini al ilaçlarını kullan dinlen gerisini Allaha bırak