Gozde1989 Kızlar benim her zaman değil ama 4 ay da 4 kez ağrımıştır sol böbreğim de ağrı oluyor ve o an asla sol tarafıma yatamıyorum .Doktora söylemiştim baktı bi şey yok dedi bebek geliştiği için olan bi şeymiş. Şu an 16+2 haftalık gebeyim.Benim gibi bu durumu yaşayan var mı ?
Neslihan__33 Ben de 34. haftamda yaşadım 2 hafta önce aynı sol taraf yatamıyorsun, otururken bile canım yanıyordu. Benim doktor da normal dedi idrar tahlilimde protein çıktı bol su iç dedi 3 litre su içtim 2-3 güne geçti. Suyu bol tut