Filiztugrul_07 Kkubu80 canim ben nico aldim ama manuel pek kullanisli degil bi sure sonra yapmakta zorlaniyorsun ..Sonra elektirlikli aldik canim
Dunyam28 Kkubu80 Ben çok araştırdım ve araştırmalarım sonucu philips aventin manuel göğüs pompasını aldım, daha kullanmadım ama doğumdan sonra sonuç almayı umuyorum